Чим загрожує низький тиск мастила на гарячому двигуні?

Galet

New Member
Чи може хто пояснити, чому при гарячому двигуні тиск мастила раптом падає? Що це означає для роботи двигуна і наскільки це небезпечно? Чи можна далі їздити з такою проблемою або це сигнал до негайного ремонту?
 

hepaka

New Member
Коли у мене почав падати тиск мастила на гарячому двигуні, я спочатку не надав цьому великого значення, думав, що це якась дрібниця. Проте з часом мотор почав працювати голосніше і з’явилися сторонні звуки. Звернувся до сервісу, де виявили проблеми з масляним насосом. Відтоді навчився стежити за тиском мастила і вчасно міняти масло, щоб уникнути таких ситуацій.
 

arsenminaev

New Member
Пам’ятаю, як одного разу на трасі загорівся індикатор низького тиску мастила, але тільки коли двигун сильно нагрівся. Я одразу зупинився, перевірив рівень олії — він був нормальний. Майстер порадив замінити масляний фільтр і очистити систему мастила. Після цього проблема більше не виникала. Тож виявляється, що не тільки рівень олії, а й її циркуляція дуже важлива.
 

blackcoffe

New Member
Власний досвід показав, що низький тиск мастила на гарячому двигуні — це не просто неприємність, а серйозний сигнал для водія. Це може означати знос деталей, проблеми з насосом або забруднення в системі мастила, що може призвести до пошкодження двигуна і дорогого ремонту.
Читав доречі у блозі сто Olier чому низький тиск мастила на гарячому двигуні: що це означає і чим загрожує https://oiler.pro/ua-ua/blog/nizkoe-davlenie-masla-na-goryachem-dvigatele-chto-eto-znachit-i-chem-grozit/ і зрозумів, наскільки важливо реагувати на такі попереджувальні знаки і не відкладати діагностику. Своєчасна перевірка і обслуговування системи мастила допомогли мені уникнути серйозних поломок і значних витрат.
 
Сверху